ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ / CLIENT SERVICE

Σκοπός
Σκοπός του βιωματικού σεμιναρίου είναι αρχικά να κατανοηθεί η μεγάλη βαρύτητα που έχει η σωστή εξυπηρέτηση πελατών, μέσω των τεχνικών εξυπηρέτησης πελατών, που θα λειτουργεί ως μοχλός διατήρησης ικανοποιημένων πελατών, καθώς και ο εμπλουτισμός αυτών των τεχνικών με νέα δεδομένα και νέες πρακτικές, προκειμένου να αναπτυχθεί μια εταιρία.
Το σεμινάριο απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη των τμημάτων Marketing , Πωλήσεων , Logistics , Εξυπηρέτησης Πελατών και αλλά και γενικότερα σε όλους όσους έρχονται σε επαφή με τους πελάτες. Σε φοιτητές που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους.
Θεματολογία Σεμιναρίου
• Η σημασία της εξυπηρέτησης των πελατών
• Τα στάδια στην εξυπηρέτηση
• Ο ρόλος της επικοινωνίας στην εξυπηρέτηση του πελάτη
• Επιθυμίες και προσδοκίες πελατών
• Τύποι πελατών
• Εξυπηρέτηση πελατών σύμφωνα με τις ανάγκες τους
• Παράπονα πελατών
• Διαχείριση των παραπόνων
• Μετατροπή του αρνητικού κλίματος σε θετικό
• Διατηρησιμότητα του πελάτη
• Case Studies, πρακτικές εφαρμογές.
Κόστος Σεμιναρίου
40€ ευρώ
Διάρκεια
2,5 Ώρες
Ημερομηνία Διεξαγωγής
Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015 / 10:30-13:00

Τόπος Διεξαγωγής : Ιερά Οδός 54, Κεραμεικός, Αθήνα.
Ώρα προσέλευσης : 10:15
Εισηγητής
Γεράσιμος Τζαμαρέλος
website info : http://www.businessknowhow.gr/?p=150 
Δηλώσεις Συμμετοχής : seminars@businessknowhow.gr 

Σχόλια